Bikini sixpack challenge week 5.

Bikini sixpack challenge week 5

Bikini Sixpack challenge week 5.  Ik zit op dit moment in Thailand (Lees: welkom to Thailand ) De update van Bikini sixpack challenge loopt altijd enkele weken achter. 😉 Ik begon mijn week in een hotel (een paar dagen tussen uit ). Er is een sauna en zwembad tot onze beschikking, maar ik heb niet zo een zin. Ik weet ook niet waarom. Ik nam gewoon een yoga mat en mijn i-Pad mee waar ik YouTube Work-out van Jullian Michaels mee kan doen.

 

Het leuke is, nu zelf in Thailand ben, dat het lukt mij wel om vol te houden met trainen. Met flink zweten wat begint al bij de warming up. Toch geniet ik er nog steeds van om te zien hoe mijn lichaam verandert in de goede richting. Mijn buik wordt platter en platter en het formaat van mijn lichaam lijkt slanker en slanker te worden. Dat merk ik aan de kleding dat ik draag. Al zit ik in het paradijs van eten en zoetigheid van Thaise snoep, ik probeer mijzelf echt te beheersen om op het juiste pad te blijven.

Maandag en dinsdag: Anderhalf uur sta ik toch voor de grote spiegel van het hotel te zweten en het is heerlijk. Bikini Six pack challenge gaat gewoon rustig door, ook in de vakantie.

 

⇓ Let op mijn buik en dat bedoel ik. 😉

Bikini sixpack challenge week 5.Bikini sixpack challenge week 5.

 

In Bikini Six-pack challenge week 3 zei ik hoe ik mijn lichaam zag transformeren in de goede richting. Dat is ook zo. Maar nu in Bikini Six-pack challenge week 5 heb ik opgemerkt dat niet zo simpel is. Mijn omvang rond mijn middel en armen en benen is misschien wat minder geworden, maar de buik is iets om mij enorm voor te schamen. Ik vraag mijzelf af, hoe heb ik zo ver laten komen. Dat ik weer ieder jaar wat zwaarder werd in de winter. Ik beloof mijzelf om het vast te houden deze keer. Als ik mijn streefgewicht haal dan hou ik het zo. Dan hoef ik volgend jaar rond deze tijd geen sport challenge meer te doen.

Woensdag: Ik ben weer thuis, na 3 dagen hotel tijd door te brengen. Ik begon in de ochtend thuis met wat oefeningen en daarna ging ik naar de gym. Fietsen 30 min. 100 kcal. lopen wisselen tussen snel en langzaam lopen, 50 min. 300 kcal. Daarna wat stretch oefeningen en krachtraining. Ik heb veel plezier met de work-out vandaag.

Al vind ik het jammer dat met afvallen en een Six-pack willen bereiken, ik nog hard moet blijven werken. Toch zie ik het mijzelf volhouden, ook na 6 weken.

 

 

Bikini sixpack challenge week 5.Bikini sixpack challenge week 5.

 

Even buiten de deur uit eten (Lees: Rondrom Jeapiebel: even dagjes weg tussendoor), dat is meteen straf! Mijn buik! OMG..Ik werk hard voor mijn lichaam en krijg nog niet eens het lichaam dat ik graag wil, laat staan als ik helemaal niets doe. Maar ik moet de moed niet opgeven.

Donderdag: Ik heb in de gym cardio gedaan en 300 kcal. verbrand, dat beloof ik mijzelf iedere dag te doen. Rond 300 kcal. weg sporten. Met mijn enkel kan ik nog niet veel doen. Daarna had ik wat workout van Jillian Michaels gedaan. Ben wel een beetje moe omdat ik te kort aan slaap heb. Morgen staat uit eten bij het wok restaurant en overmorgen een BBQ feest. Ik zal mij heel erg moeten beheersen. 😉 Goede oefening.

Vrijdag: Omdat mijn jongste zoon jarig was, gingen wij met zijn achten naar het wok restaurant. Ik ging naar de gym en 300 kcal. verbrand en tussen de middag at ik maar een appel en twee crackers tussendoor, wel een goed ontbijt. Ik beloof mijzelf te genieten, maar met mate. Gebakken banaan is zo lekker en ik heb mijzelf kunnen weerhouden van ijsjes en toetjes. 1 bord wok met vis i.p.v. 3 borden zoals vroeger.

 

 

Bikini sixpack challenge week 5.Bikini sixpack challenge week 5.

 

Zaterdag: gym met 300 kcal. wat ik mijzelf beloofde. Het plan is zondag een pauze nemen van de work out.

Lees ook: Bikini Sixpack challenge week 1,  week 2,  week 3 en week 4.

Mijn conclusie nu ik 5 weken verder ben met bikini Six-pack challenge.

Het is een lifestyle. The way of life. Dat hoor je niet anders. Ik ben altijd een slank meisje geweest. Het dringt soms niet tot mij door dat ik ouder ben geworden. Het gaat niet zo simpel als vroeger in mijn twintiger jaren om op mijn gewicht te blijven. Zeker niet zonder sporten en opletten wat ik in mijn mond stop.

Zelfs met een goede manier van eten die ik door mijn opvoeding mee heb gekregen ben ik toch de fout in gegaan. Nu maar hopen dat mijn doorzettingsvermogen mij helpt te redden om een ideaal gewicht te bereiken.;-) En ik ga niet stoppen tot ik bereikt heb wat ik wil.

Ik had in onderweg naar Thailand al verteld dat ik 2 keer per week zal bloggen op maandag en donderdag. Naast het feit dat ik liever mijn waardevolle tijd vol geniet van mijn eigen land, ben ik ook 4 uur bezig om foto’s te uploaden voor een artikel onderweg naar Thailand door mijn trage internet in Thailand. 4 uur! Wat kan ik anders zeggen dat het internet traag is. Jullie begrijpen wel dat ik geen zin heb om 6 uur achter elkaar achter de laptop te zitten om een blogpost te verwerken. Ga er maar vanuit dat ik de verhalen van Thailand update als ik weer in Nederland ben. Ik gebruik nu eerst gewoon mijn voorraad met artikels.

Bikini sixpack challenge week 5.Bikini sixpack challenge week 5.

Leave a comment

Your email address will not be published.