Bikini sixpack challenge week 2

Bikini sixpack challenge week 2.

Bikini sixpack challenge week 2. Ik had in Bikini sixpack challenge deel 1 verteld hoe ik de kilo’s ga aanpakken en wat ik allemaal gedaan heb. Ik had ook al vorig jaar de Hit the gym challenge deel 1, Hit the gym deel 2, Hit the gym deel 3 en Hit the gym deel 4 gedaan. Daar kun jullie ook teruglezen wat ik allemaal gedaan heb

De tweede week van mijn Bikini sixpack challenge. Helaas wegens de val kon ik twee dagen niets doen, al heb ik geluk dat ik niet naar de dokter hoefde te gaan. Ik heb mijzelf rustig zit te masseren waar de kneusing is. Heel zacht en ik blijf in beweging. Gewoon doorgaan met die banaan.

 

Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

 Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

 

Al baal ik dat ik niet flink kan sporten, toch heb ik het losgelaten, het is niet anders. Gelukkig, doordat ik al veel met yoga bezig ben lijkt mijn lichaam heel snel te kunnen herstellen. Binnen twee dagen na de val sta ik weer in de sportschool. Mijn enkel is nog gevoelig, daarom train ik rustig alleen mijn arm en buikspieren met finessapparaten. Geen cardio. Normaal gebruik ik liever geen fitness apparaten, maar dit keer komen ze mooi van pas.

Hopelijk volgende week kan ik gewoon in volle gang weer trainen.

 

 Bikini sixpack challenge week 2 Bikini sixpack challenge week 2

Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

 

Naast trainen, let ik wel op dat ik 6 keer per dag een kleine maaltijd eet i.p.v 3 keer een hele grote. Zo gezond mogelijk. Het is niet dat ik Kcal. tel. Niet ontneem wat niet mag, alles mag, maar een kleine beetjes. In mijn achterhoofd focus ik op mijn doel. Bikini sixpack challenge. Die naam is om mijzelf te motiveren. Terwijl een sixpack bij mij niet echt een six pack is. Het is meer een platte strakke buik.

Je zal denken, Bikini sixpack challenge, waarom alleen maar eten wat je ziet? Ik beloof op het eind van de challenge mijn getrainde lichaam te laten zien. Maar Bikini sixpack challenge zal niet voldaan zijn zonder zelfgemaakt verrukkelijk gezond eten. Eten is heel belangrijk bij afvallen.

 

Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

 

Verrukkelijk, dat wel. Gezond, ⇑ niet echt. 🙂 Maar het was wel gezellig om te maken, een inspiratie van Nersin dochter (A cup of bla bla bla). Een heel grote stuk cake, wel heb ik er maar eentje gegeten, vol gang genieten. Dat doe ik niet slecht toch?

 

Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

 

 Bikini sixpack challenge week 2 Bikini sixpack challenge week 2

 

Bikini sixpack challenge week 2.

week 2 dag 1-2 rust, dag 3-4 rustig apparaten. dag 5 rust (mijn spieren doen pijn) en dag 6 rustig op de fiets, in 30 min. verbrand ik 113 kcal. Daarna  cross training van 10 min. verbrand ik  37  kcal. afsluiten met gewichten, 60 sit-ups en trainings stretch oefeningen.

Day 7: gebruik ik het step apparaat ( lees: Hoe word je sexy? Fitnessapparaat? )en ik  loop snel op de loopband en verbrand iets meer dan 300 kcal. bij elkaar vandaag. Ik dacht eerst dat ik niet veel kon verwachten van de training, omdat het onmogelijk voor mij is om fanatiek te trainen.

Toch door deze ervaring heb ik geleerd dat, zo lang ik maar door ga met sporten, ik net zoveel kcal. kan verbranden als voorheen. Het duurt alleen wat langer. Ik beloof mijzelf om dagelijks ongeveer 300 kcal. te verbranden met cardio. Dat klinkt niet veel. Het is nog geen eens 1 croissant. Maar het is een goed nastreven voor een Bikini sixpack challenge van mijn 6 weken plan.

Bikini sixpack challenge week 2Bikini sixpack challenge week 2

Leave a comment

Your email address will not be published.